دسته‌بندی نشده

روش های ارسال کالا در فروشگاه اینترنتی یدکی چی

با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت پست محبوب‌ترین شرکت برای ارسال کالاست، اجازه بدهید ابتدا به سراغ معرفی آن برویم. البته پیشنهاد می‌کنم خدمات دیگر شرکت‌ها را هم بخوانید و بعد در مورد انتخاب نهایی تصمیم بگیرید چون شرکت‌های پستی در قیمت، کیفیت، تنوع خدمات و… با هم تفاوت دارند.

1_ نحوه ارسال کالا با پست

مخصوصا بعد از رشد کسب و کارهای اینترنتی در ایران، شرکت پست خدماتش را نسبت به قبل افزایش داده و سعی کرد به بهترین انتخاب برای این کسب و کارها تبدیل شود. در حال حاضر این شرکت چند سرویس پستی دارد که می‌توانید از آنها برای ارسال کالا استفاده کنید:

پست سفارشی

پست سفارشی رایج‌ترین خدمات پستی این شرکت برای ارسال کالا است. در این خدمات، محصول مورد نظر در بین 5 الی 7 روز به دست مشتریان می‌رسد. قیمت این سرویس نسبت به دیگر سرویس‌ها به صرفه و پایین است. در حال حاضر حداکثر وزن بار برای ارسال با پست سفارشی، 40 کیلوگرم است.

پست پیشتاز

بعد از پست سفارشی، پست پیشتاز دیگر خدمت محبوب شرکت پست محسوب می‌شود. در این سرویس، محصول در 24 الی 72 ساعت به دست مشتری می‌رسد. همینطور نهایت وزن بسته پستی شما برای ارسال با سرویس پیشتاز باید 25 کیلوگرم باشد. با توجه به اینکه این محصولات با ارسال هوایی به شهرهای دیگر منتقل می‌شوند؛ هزینه آن از پست سفارشی بیشتر است.

2_ ارسال محصول با تیپاکس

ارسال بسته برون شهری

اگر در یک شهر دیگر ساکن هستید؛ از سرویس ارسال بسته برون شهری استفاده می گردد. در این سرویس مرسوله از طریق اکسپرس زمینی و بین 2 الی 4 روز برای مشتری ارسال می شود.

3ارسال کالا با باربری

اصولا برای ارسال کالا به شرکت‌های باربری، طی هماهنگی با مشتریان کالا را با پیک، خودرو و… به دست آنها میرسانیم و پس از تحویل کالا توسط پیک به باربری { بارنامه } برای مشتریان ارسال می گردد .

4_ ارسال کالا با اتوبوس

علاوه بر باربری ، شرکت‌های اتوبوس‌رانی هم محصولات شما را با اتوبوس‌ به شهر مقصد می رسانند. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که توانایی مراجعه به شرکت‌های اتوبو‌س‌رانی شهر مقصدتان را دارید ، حتما نیم‌نگاهی هم به این روش ارسال کالا داشته باشید.

نکته : ارسال محصولات از تمامی ترمینال های اتوبوس رانی در مبدا تهران امکان پذیر می باشد .

نکته :بعد از تحویل کالا به هریک از تعاونی های ترمینال های مورد نظر شما { بارنامه } جهت پیگیری کالا برای مشتریان ارسال می گردد .

 

5_ ارسال کالا با الوپیک و اسنپ باکس { مخصوص مشتریان ساکن تهران }

اگر قصد دریافت کالای درون شهری { تهران } را داشته باشید می‌توانید از خدمات شرکت الوپیک و اسنپ باکس کمک بگیرید. طی هماهنگی با مشتریان عزیز محصول با پیک ارسال می گردد

* نکته : در روش ارسال با پیک { مخصوص مشتریان ساکن تهران } مبلغ فاکتور در زمان تحویل کالا تسویه می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *