دستهبندی نشده روش های پیگیری محصولات خریداری شده بهمن 15, 1401 ارسال توسط admin 15 بهمن 1 _ محصولات ارسال شده توسط تیپاکس پس از تکمیل سفارش ، محصول خریداری شده تا قبل از پایان وقت کاری تحویل شعبه تیپاکس می گردد . پس از ثبت محصول در شعبه تیپاکس یک پیامک برای فرستنده و مشتری ارسال میگردد . مثال : نکته :برای ارسال محصولات با تیپاکس ، از مشتریان تقاضا می گردد در ثبت اطلاعات مانند : نام گیرنده ، آدرس ، شماره موبایل ، دقت کافی را به عمل بیاورند . 2_ استعلام وضعیت محصولات ارسال شده توسط تیپاکس مثال : ابتدا وارد آدرس Tipaxco.com شوید و سپس کد رهگیری را مانند تصویر زیر وارد نمایید . پس از وارد کردن کد رهگیری صفحه وضعیت مرسوله مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود : پس از رسیدن مرسوله به شعبه تیپاکس شهر مورد نظر ، توزیع توسط تیپاکس انجام می گردد و کالای شما به ادرسی که زمان ثبت سفارش به ما داده اید ارسال می گردد. 2_ ارسال کالا با اتوبوس پس از تحویل محصول خریداری شده به هریک از تعاونی های اتوبوس رانی { بارنامه } جهت پیگیری برای مشتریان ارسال می گردد .