دسته‌بندی نشده

روش های پیگیری محصولات خریداری شده

1 _ محصولات ارسال شده توسط تیپاکس

پس از تکمیل سفارش ، محصول خریداری شده تا قبل از پایان وقت کاری تحویل شعبه تیپاکس می گردد .

پس از ثبت محصول در شعبه تیپاکس یک پیامک برای فرستنده و مشتری ارسال میگردد .

مثال : 

نکته :برای ارسال محصولات با تیپاکس ، از مشتریان تقاضا می گردد در ثبت اطلاعات مانند : نام گیرنده ، آدرس ، شماره موبایل ، دقت کافی را به عمل بیاورند .

2_ استعلام وضعیت محصولات ارسال شده توسط تیپاکس

مثال :

ابتدا وارد آدرس Tipaxco.com شوید و سپس کد رهگیری را مانند تصویر زیر وارد نمایید .

پس از وارد کردن کد رهگیری صفحه وضعیت مرسوله مانند تصویر زیر به شما نمایش داده می شود :

پس از رسیدن مرسوله به شعبه تیپاکس شهر مورد نظر ، توزیع توسط تیپاکس انجام می گردد و کالای شما به ادرسی که زمان ثبت سفارش به ما داده اید ارسال می گردد.

2_ ارسال کالا با اتوبوس 

پس از تحویل محصول خریداری شده به هریک از تعاونی های اتوبوس رانی { بارنامه } جهت پیگیری برای مشتریان ارسال می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *